Har två väldigt empatiska barn...

Vi satte oss ner ikväll med barnen o började prata om kalaset som de skall ha. Emma ville
ha ett discotema och Adam ville ha ett Stationstema så det får det bli.
Vi skall hålla till i Hultetskolan, hyrde där förra året oxå o det var ju så otroligt
smidigt.
Men i vilket fall som helst så satt vi och pratade om vilka de skulle bjuda, varav mina älskade
barn ställer frågan om min brukare oxå får komma... Det värmde mitt hjärta. För dom var det
självklart att han oxå skall få komma.
Men vi bestämde som så att nästa gång det är personalhelg så ska vi ha kalas som han
skall komma på. Ringde o kollade med min kollega oxå så hon tyckte det var ok iom att det
är hon som jobbar då. Hon tyckte det var en kanon idé.

Så nu så skall man ju då sätta sig ner o knåpa ihop lite inbjudningskort, en bunt så att säga..

Ha en bra dag där ute imorgon.
Kram

Kommentarer
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Vilka fina barn du har.. det var verkligen fint av dem. <3

2009-02-18 @ 22:50:16
URL: http://monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0