Då var det snart dax för sängen.



Har nu kört nattpasset. Började 21.45 o går av om en timme ca. Trodde det
skulle vara mkt drygare då vi var iväg hela dagen igår nästan, men jag fick
lite sömn i soffan innan det var dax att pallra sig iväg. Det var nog det som
jag behövde verkar det som.
Natten har bara flugit iväg, brukar vara så himla seg vid 3-tiden men den
delen har jag inte märkt av nåt denna gången, så skönt.

Hasse lämnar barnen nu 6.30 o sen är det bara för mig att krypa ner när jag
kommer hem vilket är riktigt skönt. Sen kan jag sova så länge som jag behöver
för de har tid till 16.30, men vaknar jag tidigt så åker jag ju och hämtar dom
självklart. Saknar ju dom när de inte är hemma mina små kottar.

Vid 16 idag så har jag p-möte, suck, men förhoppningsvis så har den nya chefen
hittat en lösning så vi slipper ha det så sent. Det är ju så grymt drygt. Men vi
får väl se som sagt.

Ha en bra dag där ute.
Kram

Kommentarer
Postat av: smula

alltid lika skönt när natten på jobbet går fort... ;) hur många är ni på natten? jag vet inte riktigt hur ni jobbar ;) ... vi är tre på natten, två skötare o en ssk:a. ibland känns de som för lite faktiskt...



ha de jättebra!

kraam//a

2009-02-17 @ 22:51:56
URL: http://smula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0