2-a tanden tappad ikväll.

Ja inte mina tänder nu då utan dotterns små mjölktänder.
Hon är så stolt med sin glugg i nederkäken. Hon är andra
barnet på dagis som har tappat 2 tänder nu..
Det berättade hon stolt för mig innan ikväll. Nu ilgger
tanden där i glaset i hennes rum och väntar på att Tandfen skall
komma o hämta den, och samtidigt förhoppningsvis att hon
har lämnat en guldpeng oxå..*ler*

Hmm bilden blev vist väldigt ljus, ja ja, det får ni hålla tillgodo med..*ler*
Ha en bra kväll där ute.
Kram

Kommentarer
Postat av: cilla

stora tjejen! Kan tro hon är glad! Vi har varit och tagit sista sprutan på Emma idag på bvc. Gick bra till slut. Kram

2009-02-23 @ 14:02:36
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

OjOj! Tnk vad fort tiden går. så där såg våran lilla tösa ut förra sommaren. hihi

Det är ju värsta grejen för dem ju.

DÅ är man STOOR! ;-)

Kram

2009-02-23 @ 18:41:10
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Ja tandfen ja. ha ha, henne får man inte glömma. Det bästa med att tappa tänder ju ;-)

Idag ska hela huset packas ner. pust.

Imorrn går flyttlassen på riktigt!

Lär minst sagt ha fullt upp här idag.

Kram

2009-02-26 @ 06:41:56
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud så gulligt! Minns att jag också var stolt när jag började tappa tänder... Har dock två mjölktänder kvar. Hoppas jag slipper tappa dem, kul att gå runt som 19-åring med en stor glugg liksom!

2009-02-27 @ 11:58:15
Postat av: Karin

....)...sött

2009-02-27 @ 22:04:56
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0