Nu var det bra längesen igen....

Men det är ju så det är ibland, det går ju upp o ner med hur mkt man
bloggar.. Visst nu är det sommar så jag skyller lite på det...*haha*

Ja vad är nytt i livet då?
Viktresultatet efter operationen:
Sen sep -07 = 33 kg
Sen 24 april -09 = 26 kg
Sen 13 maj -09 = 21 kg

Om det är någon som misstror att jag är otroligt lycklig så tänk igen. Finns inte en chans
i världen att jag skulle ångra mitt beslut att genomgå en GBP.
Detta är det bästa belut jag nånsin tagit i mitt liv som har berört mig själv.
Denna lyckan att varje dag ha en ork som man inte har haft på länge, den säger så
mkt om hur det känns.
Lyckan som jag har varje gång som jag tar på mig ett par byxor som jag inte har haft
på länge o inser att de är alldeles för stora.
Lyckan då jag leker med barnen o känner att jag orkar att leka med dom, jag
behöver inte sitta o vila emellanåt.

Ja jag skulle kunna fortsätta hur länge som helst med att beskriva hur lyckan genomströmmar
mig varje dag.

I övrigt så har vi haft semester.
Började med att åka till Öland o hamnade på Lundegårdscampingen. Det var riktigt
mysigt. Nära till vatten, pool till barnen, mkt lekplatser, vedeldad bastu, minigolf *2.
Där stannade vi mellan mån-ons. På natten mellan tis-ons så blåste
det kuling så det var lite otäckt. Fick hålla i tältet. Men det mojnade.

Hemma torsdag, och vi var o lånade svågerns husvagn o drog iväg på fredagen
ner till Ystad. En riktigt mysig camping det oxå. Inget bad i havet då det
var så himla kallt, inte ens Adam som älskar att bada oavsett väder
bangade ut. Men leka i sanden går ju jättebra ändå, inte sant.
Cyklade in till Ystad centrum en dag o bara mös, gick och strosade
på gågatan. Många mysiga små affärer. Kan jag verkligen rekommendera
att åka ner till på sommaren.
Var iväg in till utanför Malmö o hälsade på min morbror och hans fru. Vi hade en riktigt
trevlig dag där, god mat, avslutade med vin och ost o kex. Tack för det.
Stannade på Sandskogens camping fre-mån

På måndagen så packade vi ihop husvagnen och drog oss norrut, hamnade
på Lerbergets camping precis i utkanten av Höganäs, det är en liten
gemytlig camping nära havet, vilket uppskattas av hela familjen, särskilt barnen.
Kunna springa ner hur de ville o leka o ha sig mm.
Självklart blev det en tur över till Helsingör med ett självklart inköp av en dansk
glass med gräddbulle. Adam o Hasse tog varsin, Emma tog en mjukglass o
jag smakade lite här o var...*ler* Man får det bästa av allt då ju, inte sant.
Min gammelfarfar ligger begravd nere på Höganäs kyrkogård, så vi tog
cyklarna dit o satte en underbar liten rosbuske. Det blev så fint. Hoppade
sedan på cyklarna och tog oss turer genom Höganäs o bara mös.
Bad varje dag stod på schemat förstås.
En kväll hittade vi en mysig restaurang norrut som bjöd på goda räkor med
chiliaioli, dillgoja och en till sås. Det var så otroligt mumsigt. Räkor
är ju alltid gott, men detta var extra gott. Adam tog en Belgisk våffla och
Emma ville ha pommestallrik. Hon åt lite räkor oxå.

På torsdagen så begav vi oss hemåt och det var tur det för det började regna
riktigt ordentligt vilket vi oxå hade ända upp till Ljunby, där la det av. Skönt.
Tur man har en gubbe som kör i vilket väder som helst, jag tog över efter
Ljungby sen.
Det kommer bilder sen, har inte lagt in dom i datorn ännu bara.

Nu så skall vi mysa med ungarna o bara vara. 

Ha en bra dag där ute.
Kram 

Kommentarer
Postat av: Lindha

Verkar ju som ni haft en mysig campingsemester!



Skönt att känna sån skillnad efter op! Kämpa på så når du snart dina mål!!!

2009-08-02 @ 21:02:29
URL: http://mchutney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0