Knepigt varför en del reagerar på vissa saker

speciellt på såna saker som de inte har med att göra tycker jag. Men ändå bara måste de klaga o gnälla,
jag förstår inte riktigt den delen? Kanske är det jag som är ute o seglar som inte förstår det, men ändå.

Ja jag vet, jag bara svamlar just nu, men kan inte direkt förklara det på annat sätt.

Till nåt roligare.
Bestämde igår att jag skulle minsann baka till Emma, är så trött på att köpa bröd som är svindyrt
till henne när man bakar för en spottstyver i pengar här hemma istället. Det går snabbt samt
det är ju bra mkt godare med hemmabakat. Gjorde 2 limpor och Hasse bakade en sats med Kolakakor
till henne, de är som vanliga Sirapskakor. Mkt goda. *ler*
Satte även en sats med pepparkaksdeg för att baka ut till Tjocka Furkostpepparkakor till henne. Ska göra det
idag. Har även lovat Adam att baka vanliga frallor till honom o kanske en sorts kakor oxå.
Skönt att inte vädret bjuder på massa sol idag så det känns ok att baka istället.

Ha en bra dag där ute.
Kram

Kommentarer
Postat av: cilla

Du är så duktig vännen! Ska också försöka ta mig i kragen och baka.KRam

2009-08-11 @ 18:58:31
Postat av: ღ MONIXX ღ

Sån där bakar-energi skulle jag oxå behöva. :-)

Fy vad jag har legat av mig på den biten.

Men du är duktig. På alla plan!

Och du, skit i det där andra. Sånt där suger bara onödig energi. Stå på dig och lev så som du vill utan att lyssna på andras klagande. De har bara inget bättre för sig, eller så borde de helt enkelt skaffa sig lite mindre fritid el nåt. .-)

Stor kram.

2009-08-11 @ 22:57:16
URL: http://monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0