Fikabesök.

Idag så har vi haft fikabesök av familjen Bergström. Alltid lika kul att träffas
och tjöta lite, ja gubbarna kan tjöta de oxå lika bra som
oss tjejer..*ler*
Lukas och Adam leker fortfarande, lovade att köra hem honom sen när jag
ändå skall ner o köpa jäst för att baka bullar samt frallor till båda barnen.
Just nu vankas det mat i köket. Det blir kyckling och ris.. Ja jag vet Ewa, men
det vart ändring på schemat när jag tittade i frysen..haha..

Nähä kanske bäst att kolla till maten lite.

Ha en bra söndag.
Kram


Kommentarer
Postat av: Ewa

Jag kanske oxå skulle ha stannat och "lekt"... Jag älskar ju kyckling och ris fast vår mat var inte så dum den heller!!!!

2009-08-30 @ 16:21:34
URL: http://familjenbergstrom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0