Tjugosjundeapriltjugohundranio

Måndag = ny vecka.
För min del så är jag jag ju ledig varje måndag vilket är riktigt underbart skönt. Man kan få undan en del efter helgen såsom tvätt o sånt. Har hängt ut en maskin tvätt redan, det luktar ju så gott när man hänger ut det. Nästa maskin
är redan igång.
Idag så skulle Adam ha med sig en kratta eller en sopkvast till skolan för de skulle ha Sopplockardag på skolgården
och runt om. De brukar ha de på våren en gång.
I lördags så hade vi ju våran vårdagsstädning här på området, alla kommer ut o drar sitt strå till stacken. Det går ju

på ett par timmar så är allt klart. Efteråt så samlas vi o äter korv o dricker dricka samt kaffe o kaka. Det känns ju skönt

när man är helt färdig, men det är ju inte så lockande innan man har kommit ut, men ja ja.


Idag så är som sagt både jag och Emma lediga o vi skall ta oss ner till Bibblan sen för att lämna tillbaka

böcker samt låna nya. Adam ville ha fler "Kasperböcker". De funkade att läsa själv känner han, han behöver ju

kämpa lite med läsningen men det kommer mer o mer allt eftersom tiden går.

Sen ikväll så är det Scouterna för hans del oxå.


Mitt flytande flyter på, köpte en ny sort i fredags, vilket behövs så man inte tröttnar på en o samma smak

vilket kan vara en stor risk o det är det inte värt enligt mig. Men det funkar bättre o bättre tycker jag allt. Äter mina

morötter oxå förstås. Fuskade i fredags o åt lite på Mc Donald´s när vi var i jkpg, men det var gott, men inget

sug efter mer så att säga.


Nähä nu så skall vi o ge oss iväg.
Ha en bra dag där ute.
Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0