Skärtorsdag, tävling samt emma är sjuk.......

Ja så var denna skärtorsdag 2009 snart till ända. Har myst med barnen idag o har varit nere på Bibblan
på gosedjursträff, där de även har fikat. Barnen tyckte det var jättemysigt. Adam passade även på att
låna ett BUZZ-spel till PS2. Det  var riktigt roligt att spela det, var ju tvungna att testa när vi kom
hem förstås.

Väntade in gubben och då åkte vi upp till pappa i Aneby, påskifikade lite o tjötade rent allmänt. Emma
började klaga över värk i örat mer o mer. Till slut så ringde jag till Barnakuten i jkpg, och som jag
har skrivit innan så gillar jag ju inte direkt dessa tfnköer som de har för jämnan känns det som.
15 min satt jag i kö in till jkpg, la på o ringde akuten i Eksjö istället, väntade 10 min där o vi fick
komma in direkt. Väl inne så tog det 10 min hos läkaren sedan hade vi fått recept på pencillin mot öroninflammationen och var på väg hem.

Kommentarer
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Stackars lilla tösen då. Öroninflammation som gör så ont, säger de.

Hoppas att det vänder snabbt nu när hon har fått penicillin.



Sv: Önskar er oxå en super- GLAD PÅSK!!

Och ja, det har verkligen varit en helmysig dag idag.

Stallet är fixat nu oxå. Så skönt så!

Hästarna stod och gassade i solen när vi kom.

Gissar att även de njuter nu.



Kram!

2009-04-10 @ 16:54:40
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej på er goa vänner. Vill bara önska er en go påsk

Max mår bättre men nu e gubbe dålig

Kraaaaaaaaaaaam från skåne

2009-04-10 @ 21:45:20
URL: http://scarfaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0