Påsken = jobb

Ja så är det för min del o många fler med mig förstås. Började med Länsdans igår i Sävsjö, alltid lika roligt att se alla glada o uppklädda inför kvällens drabbning, ja mer eller mindre så är det ju veckans lycka när det är på fredagen. Finns inte mkt annat som de pratar om hela veckan. Sen började jag jobba kl 11 idag o går av kl 15 imorgon. Ganska så långt o segt pass, men vi får väl se vad vi hittar på imorgon, det skulle ju bli riktigt fint väder om man till tro på väderprognosen. Då skulle det bli mellan 15-20 grader varmt. Ja tack säger ju jag då. Kanske tar en tur ut till skogs, ja vi får som sagt se ta morgondagen har med sig. Imorgon kväll så ska jag bara mysa med barnen o gubben, längtar ju efter dom när jag är borta så här, men de är ju bara ett samtal bort iofs men det är ju inte detsamma som när Emma kommer o kryper upp i knäet o bara vill mysa, eller när adam till spela lite innebandy eller ps 2. Saknar er mina älsklingar. Kram kram. Nähä nu börjar snart filmen igen. Ha det gott där ute. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0