Måndag = ny vecka

Ja vad skall man säga om det, inte mkt, bara att gilla läget inte sant. Ja igår så mådde
jag ju inte direkt bra men idag så är det bättre iaf, vaknade bara med en sån migrän.
Men den är jag ju van vid, men visst är det jobbigt.. Men det är ju inte mkt att göra något
åt eller hur.
Men på sen eftermiddag så var man en hyfsat ok människa iaf så vi satte oss på cyklarna
o cyklade iväg barnen o jag för att plocka lite ris. Vi hamnade i Muggebo....*ler*
Hasse messade o frågade om vi skulle åka ut till hans föräldrar o kolla på ena kusinens
gamla cykel som stod där ute bara. Emma blev helt såld o ställde sin cykel där ute o
tog den "nya" cykeln hem...*ler* Den var ju 3-växlad dessutom o det gjorde ju inte direkt
att den blev mindre populär....
Det var en stolt tjej som trampade hem sen o sedan här hemma. Så härligt att se henne.
Kommer bilder imorgon.

Sköt om er. Nu så blir det sängen här. En jobbardag imorgon.

Kram

              

Kommentarer
Postat av: Scarfaze

Hej vännen!!!!!!!!!



Nu har jag tagit mig i kragen o börjat blogga jag med tack vare dig o veronica.

MEn din blogg e ju jättefin hur har du gjort det

Jag oxå vill ha .

Nu ska jag försöak få kläder på sjuklingen innan det e dax för vc.

Hoppas bara han har sträckt sig



Hör av mig senare!!

2009-04-07 @ 11:56:02
URL: http://scarfaze.blogg.se/
Postat av: miahmariah

Hoppas att allt löser sig med din pappa.

kram

2009-04-08 @ 00:11:57
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: Lindha

Muggebo...åh vilka härliga minnen man får därifrån.

Nästan så man måste ta en kryprunda i de där rören under vägen & sjunga vackra sånger!

(tror du var med på det va? ;) )

2009-04-09 @ 08:42:06
URL: http://mchutney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0