Lite vårbilder



Muggebo



Bäcken i Muggebo



Promenadvägen ner under Jönköpingsvägen



Stora tjejen på dagens cykeltur i det härliga vädret.



Grabbarna grus på dagens cykeltur



Min cykel..*ler*



Dessa underbara vitsippor



Hasses egengjorda barkbåt



Ja frågan är ju om den där båten flyter eller inte.....



Bäst Adam kollar efter oxå

Så här mkt som vi är ute o cyklar hela familjen o jag själv oxå som vi är
nu efter att jag fick en ny cykel av Hasse förra året när jag
fyllde år. Så mkt har vi aldrig varit ute o cyklat, det är ju så härligt
o underbart skönt, särskilt nu på våren.

Ha en bra söndag.
Kram

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Tack =) Så länge jag kan vara inspiration till andra så vet jag att jag har uppnått en massa och då inte bara en massa kilon, tror det är ett av mina kall här i livet, att få hjälpa andra. Jag minns då jag fick reda på min njursjukdom.. Det första jag tänkte på var att jag skulle minsann starta en hemsida och skriva om det, då jag själv satt och letade på nätet om sjukdomen så kunde jag inte hitta något och jag var så frustrerad och tänkte, men herregud det måste finnas många stackare härute som önskar att de kunde hitta något om sjukdomen.



Härliga vårbilder, ser så härligt ut när hela familjen är med och cyklar. Jag cyklade mycket förr, idag äger jag ingen cykel. Men jag har en på gång som jag skall köpa. Måste bara kolla in den först.



Ha en toppendag kram

2009-04-20 @ 08:56:23
URL: http://www.metrobloggen.se/nett
Postat av: Lindha

Åh...var där i Muggebo häromdagen med Baloo & bara kände lukter/minnen & annat från förr.

Såna där små barkbåtar har man ju skickat en & annan i Floden.... :) Härligt!

2009-04-23 @ 14:15:44
URL: http://mchutney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0