Jakt och V.A.B imorgon.

Emma är sjuk, Hasse har kris på jobbet, så det var bara för mig att ge mig "ut" på vikariejakt
vilket visade sig vara lättare sagt än gjort tyvärr. Den ena efter den andre tackade tyvärr nej pga
olika saker, vilket man har fullkomligt rätt att göra, det vet ju jag oxå, men varför just IDAG..*ler*
Ringde till slut chefen o en annan kollega som dock har jobbat hela helgen, men hon ställde upp.
Säger bara det, hon är verkligen guld värd, får köpa en tårta till henne en dag eller en blomma
som tack för hjälpen.

Ja så imorgon är man ju då hemma, får väl se vad dagen har att erbjuda för trevligt. Glad att jag
åkte ner o fixade Bibblan idag iaf, då har vi ju lite o läsa, kolla på o lyssna, det underlättar ju en
hel del när man inte är piggelin.

Imorgon så fyller älsklingen min år, hela 31 år gammal blir han. Blir lite firande imorgon eftermiddag
när han kommit hem, han skulle börja lite tidigare så därför blir det inget vidare morgonfirande. Vi hade
ju planerat att vi skulle åka på kryssning hela familjen som en födelsedagspresent till oss båda, men nu
vart det ju inte så pga op så då får jag fixa någt annat till honom. Firar inte så hårt längre oss emellan
men att uppvakta lite skall man ju självklart göra.

Nähä nu så skall jag kolla färdigt på Färjan 2, lite kul o kolla på det då man har åkt den båten ett
antal ggr, man känner ju igen sig en hel del.

Ha en bra kväll.

Kram


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilken tur att det ordnade sig med ersättare, har själv suttit som vikarieansvarig för några år sedan och det var inte det lättaste att få tag på vikarier, men alltid så löste det sig i slutändan. Kram

2009-04-28 @ 08:01:11
URL: http://www.metrobloggen.se/nett

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0