Första frukosten avklarad....

Den var riktigt jobbigt att göra iordning. Var ju tvungen att skaka den innan jag
kunde dricka den...haha... Smakade på Nutriletts skogsbär o den var inte helt
fel, det gick att dricka faktiskt. Köpte även en tropisk nutrilett, päron-kiwi naturdiet
samt en thaisoppa Allévo. Ja vi får väl se vilken jag fastnar för.

I övrigt så händer det inte så mkt. Skall på en info träff inom kommunen idag,
känns väl lite lagom inspirerande. Men det var obligatoriskt. Så det är bara att
gilla läget o ta biken ner till stan sen.

Skall ut o hänga tvätten nu i det underbara vädret.

Ha en bra dag där ute.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Men gud så vilken avancerad frukost ;) haha Hoppas att krafterna inte tog slut helt och hållet.. Visst är det märkligt att man måste skapa sidor för att få informationen, men å andra sidan ser jag hellre en sida som är personlig med tankar och funderingar än att läsa enbart fakta. Kram

2009-04-20 @ 14:26:55
URL: http://www.metrobloggen.se/nett
Postat av: Jeanette

Hoppas att du får en bra dag, själv har jag ledigt men har redan hunnit att städa hela lägenheten och inväntar nu att tvätten skall bli klar så jag får ut och handla. Ha en bra dag kram

2009-04-21 @ 09:29:53
URL: http://www.metrobloggen.se/nett
Postat av: Jeanette

Ja nog tycker jag att jag var uppe för tidigt idag med, men men jag har möjligheten att lägga mig senare, för nu är det nattjobb som gäller. Ja detta med att ta ut dammsugaren att det skall vara så svårt egentligen, för det är ju så skönt att ha det klart efteråt och tar ju egentligen inte så lång tid ;) Kan tänka mig att morot var en höjdare att få äta mellan drycken.. Ha en toppendag kram

2009-04-22 @ 07:43:25
URL: http://www.metrobloggen.se/nett

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0