Ett magiskt datum...

Den 13 maj kommer att vara ett magiskt datum för min del då
jag kommer att genomgå en GBP = Gastric By Pass = Magsäcksförminskning.

Denna operation har jag väntat på i 1 år o 3 mån då det var första gången som jag
var nere i värnamo på mitt första möte med kirurgen.
Nu står man där inför det man har längtat efter. Massor av känslor
är det som flödar inuti mig. Fjärliar i magen, tankar i skallen, rysningar
över hela kroppen, tårar i ögonen, spänning, rädsla. Ja you name it,
I got it..*ler*
Mkt prat om just den delen kommer det ju att bli tillsammans med
gubben.

Det är ju även min födelsedag idag, bättre present kan man ju knappast få
i min sits..*ler* Men vi har bara myst lilla familjen, åkte o käkade
pizza på Casablanca, bestämde mig då för att det var den sista
pizzan på l ä n g e. Men det kändes riktigt bra.

VARNAR KÄNSLIGA TITTARE. DET ÄR EN FAKTISKT OPERATION!!!!!!!



Denna op är det som jag kommer att göra.

Ha en bra fredag.
Kram

Kommentarer
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Det är ju helt otroligt vad enkelt det såg ut för dem..!

Du är såå värd detta!

Förstår om du har väntat länge. 1 år och 3 månader är lång tid att bara vänta.

Kram & återigen grattis.

Och sov så gott. Det ska jag göra nu. :-)

2009-04-16 @ 23:46:04
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Åhh, grattis!! Till både födelsedagen och operationstiden.. du skall opereras samma dag som min syster skulle ha fyllt 45 år. Det kommer att gå jättebra för dig.. Lycka till i tävlingen, du är med och jag håller tummarna =) Kram

2009-04-17 @ 07:14:24
URL: http://www.metrobloggen.se/nett
Postat av: Jeanette

Men gud vilken lång ledighet du får då, men det kan vara skönt för dig. Själv var jag sjukskriven i 3 veckor, plockade ut tre nätters semester och blev ledig sammanlagt 5 veckor och det var skönt. Nervös var jag aldrig, endast längtansfull för att få göra operationen. Mådde väl sisådär första veckan efter det men sedan har det bara vart bättre och bättre samt att energin har varit hög hela tiden. Hoppas att du får en fin Lördag. Kram

2009-04-18 @ 09:13:32
URL: http://www.metrobloggen.se/nett

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0