Datastrul!

Ja det är vad vi har hemma. Datorn vill inte lämnas vid modemet så därav sitter man på mobilen o bloggar, gissa hur upphetsande det är. Inte mkt, men vad gör man. Vill ju hänga med här ute i bloggvärlden, hmm, inget beroende alls;-) Ikväll så blir det brasa uppe i Hembygdsparken, underbart väder till detta ikväll. Adam är ju med i scouterna o ska gå med i fackeltåget från stan upp till parken. Vad ska ni andra göra en kväll som denna? Ha det så bra där ute en kväll som denna. Kram.

Kommentarer
Postat av: Johan

hej!

träligt med datastrul. jag vet hur det är. Låter som en mysig valborgskväll ni hade. Själv var jag hos syrran o käkade gott o bara slappade..



Kram

2009-05-01 @ 07:15:58
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Hoppas att datorn rättar till sig och du kan öka på ditt blogg-beroende lite till. hihihi

Jag jobbar vidare på mitt, jag. ;-)

Ska bli trevligt imorrnkväll!

Vi ses då!

Kram

2009-05-05 @ 08:21:15
URL: http:// monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0