Är ganska så fokuserad....

på mitt mål med vikten som jag har framför mig, därav så skriver jag inte så mkt just nu,
hoppas att ni har förstående med detta..*ler*
Vill ju inte vara för tjatig heller.

Idag har det varit en lite jobbig dag men mkt saknad av maten. Var o handlade innan o vad
sugen man vart på både det ena och det andra.
Men det är ju sånt som händer.. Blir väl säkerligen bättre.

Adam har haft sin första riktiga fotbollsträning idag, Han var ganska så svettig men
helt nöjd med passet, så kul. Han gillar verkligen att spela fotboll,
ja iofs, allt med bollar gillar han, det är kul.

Ja vad skall man mer berätta. Jag kämpar på med mitt drickande.. hmm hur lät inte det nu då??
Men det är ju inte så allvarligt som det lät tack o lov.

Skall ta o läsa för barnen nu så bye så länge.
Kram

Kommentarer
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Du blir aldrig tjatig! ;-)

Pladdra på du om detta. Det är klart att det upptar alla dina tankar och ditt fokus.

Det är ju en väldigt kort period av ditt liv om man tänker på hur lång en livstid är så.. jo, tjata på du. ;-)

Hejja hejja heeejja!



Kraaam

2009-04-26 @ 09:48:34
URL: http://monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0