Ja det kommer o går

Detta med att blogga. Är vissa stunder väldigt dålig på att blogga o sedan kommer det en period som
jag bloggar som sjutton...*ler*
Händer inte så jättemkt i mitt liv just nu. Jobbar o står i som vanligt, hoppar in o jobbar extra
lite här o var ibland, men visst är det en välkommen del i kassan de där extra
pengarna. Det ska man ju inte sticka under stolen med direkt.

I nuläget så vet jag inte direkt hur det blir med jobbet. Fick ett meddelande av den tjejen som jag
vickar för att hon ev skulle hoppa av plugget o komma tillbaka, vilket leder till
att jag bara har detta året ut, vilket känns för jäkligt rent ut sagt.
Detta fick jag vet i måndags, men sen har jag inte hört nåt mer, så jag hoppas ju innerligt
att hon hade en dålig dag då allt känns uppgivet, såna dagar har vi ju alla nån
gång, ja iaf jag har det..*ler*
Men det känns ju ändå lite ovisst detta velande, jag vill ju ha en fast plats i livet som jag kan
koncentrera mig på o slippa hafsa runt, men nån gång blir det väl även min tur.

Här hemma så är det ju full rulle med barnen. Hade utvecklingssamtal med A för ett par
veckor sedan då hans fröken meddelade att han har fått lite läshjälp i skolan, vilket han
behöver, det vet ju vi oxå. Men det härligaste just nu är att det verkar som om det
har börjat lätta för honom, han läser mkt lättare nu, jag håller tummarna.

Satt o funderade lite på sommaren som kommer så småningom, vad vi skall göra då, men
det lutar väl emot att det blir norrut nästa år, närmare bestämt till Gävle till H släkt. Ska bli
kul. Blir väl troligen en vända till Sthlm oxå o tälta på någon ö i skärgården.
Ja det återstår ju att se, det är ju ett tag kvar som alltid, men tiden går ju fort.

Ha det gott där ute.
Kram

Kommentarer
Postat av: smula

hello tjejjen!

visste inte att du oxå bloggade! va kul, den ska jag följa!



vadan detta me ert bröllop? varför inte nöjda? du får gärna maila mig om tips o sånt man ska tänka på... vi är öppna för allt ;) !!



ta hand om dig!



kraam//anna

2008-11-19 @ 20:23:02
URL: http://smula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0