Mitt liv kantas en

En hel del av dotterns intolerans. Hon tål inga sädesslag, hon har celiaki, Gluten. Bakar allt till henne, bröd, kakor, bullar, ja allt som man gör till oss andra. När vi fick diagnosen så kändes det som om världen försvann under våra fötter, mest för att man visst ju inget om det hela. Men mkt tid framför datorn har det  blivit, sökning av recept, diskussioner i olika forum, men samtidigt så har man hittat lite människor som man har blivit riktigt goda vänner med genom just dotterns sjukdom.

I övrigt så jobbar jag som personlig assistent just nu över sommaren, till hösten har jag ingen aning IGEN.... Har ju fast jobb inom kommunen, men jag skulle ju gärna vilja ha en fast plats att jobba på, vill inte hoppa runt så som jag har gjort nu i ett ex antal år... Tröttnat på det..*ler*

Det var lite om mig än så länge, det kommer mer.

Ha en bra kväll.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0