Nog för att det stod


i tidningarna att det kunde regna lite idag, men detta är ju löjligt. Det står ju som spön i
backen o lite till känns det som.
Börjar ju jobba om 3 timmar o jag har ju planering på att gå ner till
stan men det vet i fasen nu. Är ju inte direkt super duper kul att traska ut i detta
vädret . Ja vi får väl se. Det kanske minskar i vattenflödet
tills att jag börjar, men det är för tråkigt.

Igår så sprang alla barnen i området i våran vattensspridare och idag så behövs ingen sådan,
knepigt vad det ändrar sig snabbt..
Blir en film och speldag idag för ungarna här hemma. Jag får väl hitta på nåt på jobbet, men
10 timmar i ett rum kan bli lite tradigt, men allt går ju inte sant.

Nähä nu så skall jag äta lite frukost. Ha en bra dag där ute.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0