Vad skall man göra för att få chefen nöjd???

Har precis varit på möte med chefen varav hon trycker ner mig totalt. Börjar klaga
på att jag har varit sjuk nu i våras?! För att jag då inte har kunnat jobba... Men hallå
jag kan ju inte gå o jobba när jag är sjuk?!?!?!?! Men att jag
ställer upp i vått o torrt annars, bryter min semester ett antal ggr i år just för att
ställa upp o täcka upp för mina kollegor, det betyder tydligen
ingenting?? Varför är det så. Varför är det så lätt för en chef att klanka ner på en
när man har varit sjuk men inte ge en credit för när man har
jobbat häcken av sig??

Är man verkligen på rätt plats då som chef?

Det är ju frågan som jag ställer mig. Kan bli så trött på henne. Så länge
allting flyter på som det ska o inget händer så är allting bra, men så fort
det är något så skall det klankas ner på.
Är så trött på detta.

Hade ju hoppats på att få byta nu, men tydligen så håller hon mig kvar där jag har
varit det senaste 1,5 år. Hade jag inte trivts så hade jag nog gjort något, men det
är väl det som är lite av ett problem nu då att jag trivs så bra som jag gör..

Jag vet knappt varken ut eller in. Känner mig ganska så uppgiven.

Ha det gott Igelkott

Kommentarer
Postat av: Monixx

Men nej vad träligt... :-(

Så var det på stället jag var för X antal år sen. De minns inte alla hundratals gånger men ställer upp. Inte ett tack.

Men nog sjutton minns de gångerna man inte kunde. Det är ju helt hopplöst!

Nä.. kan du inte söka nåt annat? Din chef verkar vara en trist typ.

Man ska må väl där man arbetar.. Det är viktigt.



Jodå, inskolningen gick kanonbra. Som vanligt ser varken Michelle oss eller de andra barnen. Behöver bara en fröken och alla nya intressanta leksaker. Så är hon nöjd.

Det kommer nog gå plätt-lätt det här.



Var rädd om dig nu!

Och du, hade jag varit egen företagare i anställningstagen så hade jag anställt dig direkt. Så de så!



Kram!

2008-08-18 @ 21:53:35
URL: http://monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0