Kryssningen i veckan

var helt underbart skön. Jag har ju åkt med Cinderella innan men jag hade aldrig åkt med hela familjen
på den båten, det är ju en riktig partybåt.

Men däremot att åka med Birka Paradise tillsammans med mina barn o gubbe var något helt annat,
hela båten är bara mysig, det är lagom med allt, samt att de har inriktat sig på en hel del
på att barnen ska trivas oxå, vilket jag tycker är en stor fördel.

En stor grupp barn som lyssnar till ledarens instruktioner inför skattletning





Barn tillsammans med föräldrar dansar Fågeldansen


På denna båten så fanns det riktigt mkt att göra. De hade ju Knatte o Ungdomsgrupper och anordnade
då olika saker för dom både på kvällen och på dagen efter.


Min dotter Emma sjöng I lågornas Sken av Nordman på karaoken och jag kompade lite ibland.
Men hon kunde hela texten (vilket inte jag kunde ibland) Kul att höra vissa föräldrar kommentarer
efteråt om hur hon kunde sjunga hela sången o vara så liten... Då blir man stolt...*ler*


Filmtajm för de mellersta barnen Bee Movie


De äldre kollade på Bron till Terebitha (osäker på stavning)


Solnedgång i Stockholms skärgård


Jag och min man


Nattunderhållning


Lite spel måste man ju testa på oxå


Soluppgång över Mariehamn


Poolen på båten, badade med öppet tak över oss iom att det var strålande
sol ovanför oss. Härligt.


På kvällen förvandlades poolområdet till ett discogolv


Finns även en löparbana som löper runt översta däcket på båten. Ungarna
gillade att springa där lite......

En helt underbar resa som man mkt väl kan göra tillsammans med familjen
men även med goda vänner.

Go o glá kexchoklá


Kommentarer
Postat av: Monixx

Vilken mysig kryssning ni verkar ha haft. Och en massa fina bilder på er alla!

Sånt är roligt.

Gissar att barnen tyckte det var jättespännande och hur kul som helst!

Förresten, är det du som har dansat regndansen..? Isåfall får jag nog be dig sluta nu, ..för jag flyter bort snart! hihihi

Ha det gott!

Kram Monica

2008-08-05 @ 00:40:02
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Monixx

Hej!

Ja du katareller är supergott. Sen tycker jag skogen är så himla avkopplande.

Och det är ju bra. hihi

Vi skolar in barnen den 18:e så alltså nästa måndag.

Det ska bli skönt.

Det kommer de nog gilla. Emma är väldigt förväntansfull på att börja lekis nu.



KRAM på dig så länge!

2008-08-11 @ 11:03:20
URL: http://monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0